Alla inlägg under april 2011

Av Ida - 18 april 2011 15:12

Igår hann jag ganska mycket ... städa i papper, sy en sak och se filmen nykel tillfrihet:) den var jättebra :)


Get busy dying or get busy living



Av Ida - 16 april 2011 15:26

 Något jag skrivit för länge sedan och jag tycker texten är fin! :D 



Ett hjärta rött, är så sött
En pojke som jag har mött, har gjort
mitt hjärta rött  



Av Ida - 16 april 2011 11:40

Ja då var det påsklov :D fredagen var en rolig dag ... jag var med linda på dagen som var jättekul sedan på kvällen kom hanna vidar och elmer och vi såg skrek film ... den var inte och leka med ... hette tror jag one miste call eller nå ... jag var rädd :/ tur är det inte på riktigt:) sedan tjockade jag mig en massa med godis å chips  och vi prata och var uppe typ till fyra imorse ...steg upp vid nio för kring den tiden skulle vidar få hämtning ...så imorse då jag och vidar skulle äta frukost så vill jag inet äta så mycket för kände jag är inte van att äta frukost ...


Allt är en vana eller ovana ... konstigt,konstigt


Under lovet ska jag hinna med att villa göra skola och vara med vänner och bekanta sedan ska det mubleras om i mitt rum:) vill göra nå nytt det är så tråkit med samma gammla vanliga ....


Idag är det min brors fördelsedag :) så grattis på han :) han e bra han när han vill ..älskar han för den han är :)!!!


Skriver mer senare jag e nått att lita på :)

Av Ida - 14 april 2011 17:44

Idag har dte inte hänt mycket har skrivit np i sv B ... fick skriv kram och hade prov i typ 5 timmar tror ja men men nu var det gjort och de är ännu närmare slutet:O nu måste jag skerjöst skäropa mig måste hitta jobb kan inte vara utan denna sommar ...och sedan ska jag sköta skolan sammtidigt ... känns som jag inte pallar det har ju inte ens kunnat sköta mig själv de här tre senaste månsderna tillsammans med skolan ... fast beror på andra saker också  som e mer känslomesiga ...men jag räcker inte till alltid ...den somfår ta smällen är bara mig själv nu äntligen då jag börjar sköta maten och inser hur viktig den är för mig ska jag recka till för ännu fler saker ... hoppas jag kan gå upp mina kg som jag har tappat ...utan mat blir man sur och grinig så glöm inte att äta och sova är lika viktigt för man ska orka sina dagar !!


tack å bock jag behövde skriva av mig lite ... synd jag inte kan skriva allt jag känner ...nu får läsa mer sen :) 

Av Ida - 13 april 2011 23:04

Idag har jag suttit på altan och mysst i solen :) bästa ever:D sedan har de inte hänt så mycket, har kommit lite längre med minbalklänning idag också.


 Ska sova nu och ska få sova med en kramgo vän som sover alltid lika gott i min säng...fast jag tror det beror på sällskapet :P


Godnatt alla som läser :)




Av Ida - 12 april 2011 21:42

Nu sitter jag och mumsar på siltårta som e min mammas recept MUMS :D jag har till lagat den alldelse själv till min bästaste bästaste bästaste emma som fyllde år förra veckan .. de blev hennes present och lite pengar :)


Tur jag vet att hon gör mig bra och hel som jag inte skulle byta mot något i hela världen eller min kompis ida hon e också den bästa för hon e san och ärlig sedan har jag andra kompisar som e lika bra som dom här som linda,hanna och många andra....de jag vill ni ska tänka på är varför kan endel folk inte lita på varandra ... varför sviker folk ? och håller inte de de lova alltid?  varför undvika personer som man inte vill träffa ?


var ska man börja .. jag tycker att man ska vara rak och ärlig som ni kanske vet och ta det som de blir ... för undvika personer löser inte sens problem som man har med den eller kanske det är en rädsla man har som man inte vill möta. Man förskjuter problemet bara och inte så bra anser jag.


Ibland undrar jag varför kan en person som man älskar tro något så hemskt om en själv som skulle aldrig inträffa enligt en själv för den man älskar skulle kan aldrig kunna såra så hårt.. hur kan man dra en sådan slutsats? varför tvekar man ?


Jag tycker de jag tagit upp idag är svåra frågor, men viktiga. Man ska leva med dom man älska och kan lita på och känner sig trygg med :) Jag tycker svek och allt de andra jag tagit upp kan vi få leva utan, då skulle livet vara 1000grr lättare:) men synd som livet är så får man inte välja bara å leva med det om det händer :P


Godnatt alla Sovgott:)



Av Ida - 10 april 2011 16:08

fortsättningen på tidigare stycket..


Egentligen hade jag planerat att jag skulle hinna så massa saker fast allt slutade i soppa ... så jag har ett råd var inte tidoptemist alltför ofta för då går allt pang i bygget:P


Nu tillbaka till lördags dagen:) den började med att jag vaknade kl 10 typ och sedan åt lite frukost som blev pytte lite och sedan körde jag hem min kusin till andersberg.. fick köra pappas firma bil för vår bil e inte helt hel riktigt ... det kändes ganska bra och köra den med tanke på att det var första gången jag körde den. Resten av dagen gjorde jag och ida oss klara för klassfesten vi skulle på senare på kvällen .. vi var utklädda och hade temat sommar:) hade min nya bikini och short och ett snyggt sommar linne:) sedan bjöd min mamma på tre rätters middag under dagen och släkt var här. Min farorit blev efterrätten var nån slags sak med lime och passionsfrukt :D mums var deN:D !!!


klassfesten blev lyckad :) jag hade trevligt o på olles vare också kul för de var massa folk man kände där och musiken var asum :D:D Det bästa av allt är en hemlis för de vet bara jag och en till å kanske någon fler ;) lördag blev en lyckat dygn:D!!!!

Av Ida - 9 april 2011 01:57

Idag har jag haft två lektioner på skolan och sedan varit hemma sedan blev de å dra till beshan och ha lite kul med några :) ... kom hem igen och såg film med familjen vid tolv typ och nu sitter man här....sedan  har jag varit med emmas kamera och lämnat in den på framkallning...:)  det var varmt och skönt ute idag oh det kändes bra att solen var framme :D


fortsättning följer på ovan tycket senare...


jag vet inte riktigt hur jag mår nu förtiden de går upp och ner som vanligt... jag önskar du som gjort mig som lyckligast och som mest sårad, förstå jag kommer behöva din vänskap och nya glad stunder med dg som min vän ... även om du har fullt upp och har ett eget liv så kan du vara snäll och bara höra av dig typ någon gång  och inte behöva vilja nå särskillt ...det skulle de mig en större uppfattning på hur du förvaltar din chans att ha mig som din vän ... du lovade mig de och menat de du skrivit ...  Fast  däremot jag har min teori om varför du beter dig som du gör mot mig .. men men ack ack jag får snart ta saken i egna händer kanske ska sova nu det är mycket sent imorgon blire party och kanske mys på köpet ;P


Godnatt alla läsar hoppas jag inte e så tråkig :P



Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards