Alla inlägg under september 2011

Av Ida - 6 september 2011 23:32

Ibland behöver man tyst och lugn å ro ..ibland behöver man prata å man vill ha någon som lyssnar... jag vet inte vad jag behöver just nu, men tycker de e viktigt att kunna uttrycka sina ord i kännslor.. å saker å ting .. kan vara svårt fast jag tycker man kan försöka iaf om man har svårt för de ... för då kan de vara lättare å förstå andra eller så .. 


Om man inte kan förmedla de man vill kommer man ingen vart .. jag e glad för jag har lärt mig å stå på mig å kunna stå för de ja säger .. annars skulle ja inte gilla mig idag .. tänk om man 14 år igen å man vet inte knappt vem man var ..man var ganska tyst sa inte så mycket utan va mer bara ..nää de e bättre man har fått växa upp lite ;)


tack å hej :)



Av Ida - 6 september 2011 22:45

min helgt har varit super bra ... den började med systers kalas å släkten var här .. sedanpå kvällen blev de fest för henne oxå .. hennes persent i år blev en gurka och två kiwisar en massa godis och en plast tillbringare .. ut av detta blev det en godisskål men en kuk ... hon gillade den hoppas ja :D 


Under festen på fredagen slog de mig en sak ... jag kan ta kontroll om ja vill bara ja vill.... å ja bryr mig mindre i fyllan om hur ja hanterar olika saker ... skriker mer å e bestämd ... antar ja kan visa den sidan då för ja tänkter inte lika mycket då .. men men ja e ja som vanligt .... ibland ser man en sida en annan dag en annan sida ...


Det var trevligt å träffa barndomskompisenå hennes kille på festen...  vi spela kort å så sedan körde vi med alla suck and blow... det var kul alla skrattade ihjäl sigXD ... jag tycker kvällen blev lyckad iaf :D


söndgen blev de jobb 4 timmar å älsklingen har varit här hela helgen så vi tog de lungt  å såg filmen The Ateam.. var bra :) sedan på måndagen hann vi med å var på edda å bada .. var jätte skönt :) då var ingo å sötnosen med :)


Idag har jag jobbat sen två å hela kvällen ... nu blir ta de lungt å sen sova :)


tack å hej :P






Av Ida - 1 september 2011 18:30

Nu e de bara å vara vaken å vara på g ... för har massor å göra ... har ju jobbat idag sedan blir städa för helgen och sedan kommer en av den bästa förbi .. så ska skynda mig å fortsätta å städda och stå på fötterna ... jag kommer vara slut imorgon kväll ska ju jobba hela dagen imorgon så hoppas ja hinner allt å somnar i tid ;)


Jag kan inte sätta ord på hur ja mår nu förtiden för de e oftast på top:) men har märkt ja kan bil arg å då e ja rejält arg ... så ja antar ja stör mig på något som inte vill komma mig till fund ... det får väl vara till ja vet så löser tiden resten som vanligt ...


veckans ord:

ge inte upp,  utan gör ditt bästa så får du de du förtjänar till slut


tack å hej



Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards