Alla inlägg den 25 september 2011

sol

Av Ida - 25 september 2011 19:42

hejsan det känns som om jag inte skrivit på ett tag , men tänkte berätta om veckan lite .. i veckan har jag fått jobba mycket .. har jobbat på en ny avdelning och fått också jobba på det vanliga stället .. i fredags blev de å jobba 12 timmar totalt sedan var jag slut ...  sedan fick ja mysa med min älskling som var vad jag behövde ... det är aldrig fel ;)

 

Nu har det hänt lite saker här hemma jag å älsklingen mublerade om lite .. och jag är super nöjd, trivs till 100% .. kan berätta att vi fick bära upp en soffa för trappen var jobbigt, men jag klararde det med syster och älsklingens hjälp .. tycker det blev mer å bättre plats här i mitt rum ...
 
jag e nu dock sjuk ... har åkt på förkyldning å har lite feber ,, hoppas jag blir frisk snart... var så skönt å få krypa ner i min älsklings famn tidigare idag .. efter frukosten somnade vi om tillsammans och jag tycker de var så skönt att få somna .. blev piggare sedan :)
 
Till veckan har jag  jobbinterjuv på tisdag å ska till af och sedan jobb senare i veckan ...

tack och hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards