Alla inlägg den 21 september 2011

Av Ida - 21 september 2011 19:16

Vars ska man börja jag e inte på skriv humör tror ja ... men men kan nog vara bra å skriva lite iaf .. jag önskar å få fasta arbetstider för de e jobbigt å inte vet när och när man inte har tid... som ska dessutom passa ihop med andra i min omgivnin.. aja jag får leva så ett tag till sedan ska jag försöka hitta mig ett jobb som e bra tid ... tur ja iaf har lite pengar å leva på under denna tid :)


Nu e jag tydilgen också inne i ungdomsgarantin ... så ska på info om de på tisdag ..annars så har jag jobbat lite i veckan å varit på stan å sådär ..sedan har jag väl skirvit nytt cv å hunne med å städa å tvätta och såklart å varit med lite kompisar också ...just ja dansa också :)


Idag har jag fått inskolning en dag på fyrfeman .. de har varit blandade intryck .. jag gillar deras system som de jobbar å så men känns lite tjorvigt .. ska göra mitt bästa på fredag jag ska klara den dagen ...:)


Min helg som var den bästa .. kan berätta en sak som hände... jag slog av med min älskling ..att jag kunnde ta mig lös från hans famn .. och jag lyckades två ggr:2 jag å mina knep e bÄst ;) ibland är det bra att man använder huvudet tillsammans med sin styrka så då e man dubbelt så starka!! ;D  glöm inte och tro på dig själv ... det är en viktig grej i de hela .. för utan vilja så kommer du ingen vart ..


tack å hej :)







Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards