Alla inlägg den 14 september 2011

Av Ida - 14 september 2011 19:53

Jag behöver viljan för å jobba

Jag behver viljan för att träffa mina vänner å familj

Jag behöver viljan för att orka min dag

Jag behöver viljan för att sova

Jag behöver viljan för att skriva å prata

Jag behöver viljan för att vilja lösa bråk

Jag behöver viljan för att för att må bra helt enkelt


Bara om du har viljan, går det allt, men om den inte finns så vill man inte... man har inte tiden att vilja prioritera andra så då vill man inte ... man kna aldrig tvinga en .. men då vet man faktan ... du har inget intresse av att vara med om du inte har viljan.... allt handlar om viljan ..


Bara om du har viljan, går det allt!

Av Ida - 14 september 2011 19:20

I helgen som var har jag gjort lite allt möjligt ... men har varit rolig iaf och jag har inte varit själv .. :D fredags kvällen blev att fara på avsketsfest för en kompis som ska åka till australien ...sedan kom min sötnos på kvällen senare så ja lämnade mitt festsällskap och for hem ..


På lördagen var ja trött så sov länge hade egentligen planerat å stiga upp tidigt men jag kännde jag behövde sova ... senare på kvällen for ja å hjärtat å grattade min barnsbens kompis .. blev se film å tjocka oss med våra sällskap ... hade roligt vi prata massa också  ... jag måste ju berätta, de var så roligt ... där vi var har dom lysknappen utanför toan så själv klart  ... busade ja med min älskling å tände å släkte medan han var där inne ..sedan kunde ja inte sluta skratta.... hehe har gjort de också under min uppväxt på andra så de e inget nytt ;P


I söndags så var jag å älsklingen ute och sprang på morgonen och tog upp potatisen med pappa å mina syskon ... blev inte så mycket mer å göra dennna dag ...


I veckan har jag inte jobbat så mycket igår fick ja vara med en brais som jag inte träffat på ett tag .. sedan har jag dansat igår det var jätte kul .. jag storm trivdes som vanligt ... :D blä för regn ... NÄÄ tycker vädret kan ändra sig nu så vi får bra höst väder :) Idag var ja på nå info om utbildningar ... han sa typ inge viktigt men jag måste samla mig å fundera å tänka vad ja vill ...



tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards