Alla inlägg den 29 september 2011

Av Ida - 29 september 2011 21:22

Nu har jag sutit här ett tag och funderat vad jag ska skriva eller rättare sagt hur jag ska börja ... jag tycker det är svårast att inleda en text .. sedan då jag vet hur jag ska börja kommer texten bara och sedan e den klar ... men iaf var ska jag börja ...


Jag mår väl helt okej och tycker inte så mycket stör mig .... klart jag har saknad efter mina kompisar som ja inte träffa på länge ... men om shemat inte funkar så gör de inte .. jag kan ju inte ändra på de hur mycket jag än vill...<3 jag saknar oxå min älskling som man vill pussa på ..han e som fin å bra på alla sätt som finns .. jag saknar hans leende och att ha någon å klänga på ..;P


kan berätta en rolig händelse idag som hände efter middagen ... vi skulle stöka bort från mat bordet och så började de tjaffsas mellan ja o syster en massa som vanligt ... till slut när allt var borta la sig min syster och vila på golvet ... sedan så busa ja lite med henne så där var i kittlade henne;P sedan hade vi gjort liv om oss och därefter ropa mamma ... det är ju räsligt, de e ju rent på barn nivå ....hahah jag tycker det är inget fel med barn nivå .... kan vara kul å få bli lite igen då och då (A)


tack å hej


Något å ta med sig idag är att våga annars vinner du inget!



Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards