Alla inlägg den 8 september 2011

Av Ida - 8 september 2011 22:06

varför kan man ta hur mycket skit som helst från vissa å andra tolererar man inte ens ?

varför kan man förlåta den som sårat en mest ? även fast man vet den kan göra de igen för en gång gjort ..lätt hänt igen....


människors beteende e lite udda ..både hit å dit i humöret å i allt annat  ...


tack å hej



Av Ida - 8 september 2011 19:54

Idag har ida en sola bada dag ... en sån där som inte riktigt e hel eller trasig utan nå där i mellan som inte går å beskriva eller ta på ...


 På jobbet idag har jag gjort en ny sak... det är att tvätta å en vårdtagare .. de gick faktiskt bra, fanns beskrivning hur maskinerma funkade så jag klarade det utan å innan till ... innan trodde ja skulle få panik å allt skulle bli fel...men jag klarade det :)


Jag tror att vem som helst som står inför något nytt som dom ska göra eller att genomföra så finns nervositet å tankar om hur kommer detta å gå osv... det jag vill ge som råd ta det lungt så är det lättare å lösa uppgiften och mer troligt att den ska gå bra :)


sedan kan ja berätta att jag råka låsa in nyklarna som man har på jobbet i tvättstugan...  så fick gå till en granne som hade samma tvättstuga och fråga om jag fick låna nyckel å låsa upp ... så tokigt de kan var man ta av sig för de e varmt å sedan så glömmer man jackan i nästa stund... och när man känner de drar ute så minns man den ... för man tycker något inte stämmer ...för de drog ju inte på vägen dit ...

Jag tycker hjärnan e en undelig sak som jag inte förstår mig på .. men tur ja har den iaf för annars skulle inte jag vara ja ;P


tack å hej :)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards