Alla inlägg under mars 2011

Av Ida - 4 mars 2011 00:36

Nu fick jag dom äntligen:D nu är du nog avis tobbe:P 

Av Ida - 4 mars 2011 00:14

Nu har man hamnat i en lägenhet några gator hemifrån ... det är tydligen så att ida ville jag skulle sova här på nyckelgatan ... när ska hon lära sig ....:O men de kul å göra lite annat ibland också :) 


 Jag längtar till chips NU .... kan du inte vara klar nu ida .... suck hon e en bit bort :/


Av Ida - 3 mars 2011 18:33

Hejsan alla mina läsare idag har jag fått plåga mig med religion uppgifter och sen då när jag skulla lämna ni den över nätet hittar jag inte var ?? jag undrar om lärarna har glömt och lägga upp den länken :O aja den är då gjort iaf:)


Nu ikväll ska jag fokusera på idrottslektionen som ska planeras lite mer och sedan kankse sy lite mer så jag hinner klart i tid fast vet inte när den ska vara klar men snart nog.


I stort sätt har dagen varit tråkig och jobbig bara hoppas den inte förtsätter på samma sätt :/


hej svejs 

Av Ida - 2 mars 2011 23:34

I morse när jag skulle gå upp var det inte lätt ... de slutade med 10 min försening och denna gång sa lärarn till nu måste du skärpa dig ... det tycker jag är bra men men ska göra mitt bästa .... jag vet inte varför just onsdag är den svåraste dagen att stiga upp .. de är konstigt men de måste ju ha något å göra med min dyngsryttm att göra... ska försöka bättre mig till 1000.


Annars har jag jobbat på bra i skolan och kommit en liten bit framåt och sen nu ska bara alla läxor bli klara ... kommer nog ta en stor del av lovet, men i helgen ska jag försöka villa till mig :)


Saker som kan vara bra å tänka på:

  • Om du känner dig ensam, finns det massa människor runt dig bara om du vill öppna dina ögon.
  • Om du känner du har dåligt självförtrodende, sluta tänka och gör bara istället så löser tiden resten.
  • Om du känner något som inte stämmer är lösningen att prata, du kommer ingen vart annars!

Godnatt så var dagen slut


Av Ida - 1 mars 2011 21:24

Nu är det bara typ 26 dagar kvar innan jag fyller år :P jag har typ ingen längtan längre men de e inte så långt bort :) Idag skrev man första delprovet i natinoella i engelska B  kursen ...känndes svårt, men jag fick ihop mina ord och det är jag glad för :) hoppas nu bara på ett godkännt :) håll tummarna :)


Sedan fick jag tbx etikprovet och hade vg på det :) sedan har jag dansat ikväll som var bra så jag fick röra lite på mig lite , har  oxå jag hunnit med en promenad.


Jag tycker en del saker går inte ihop som om vad ska man göra .... ska man vara rädd och tror de blir så  .... Nästan i alla fall där man blivit missnöjd eller trott det kommer bli inge bra ...så har det blivit så i slut ändan!! MeN jag säger det blir vad DU gör det TILL för om du vill ha det på ett sätt så måste man ju visa det ... allt handlar om inställning inge annat om man har dålig inställning kommer de sluta dåligt och om den är bra slutar det bra!


Nu blir det sova strax ska börja kolla på religions uppgiften som vi fick idag ...  godnatt sovgott 

p.s linda krya på dig;) d.s

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards