Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Ida - 20 mars 2011 18:11

Gårdagen var skoj i umeå .. det blev en lång dag, steg upp vid åtta och nio  satt jag i en bli om var påväg till umeå en dag med shoppning och se på dans framanför mig.... jag shoppade dock inte så mycket men blev lite saker som jag hittade :)Vid sju på kvällen blev det middag¨på någon pizzeria och sen var jag hemma vid tio på kvällen... som sagt var en lång dag, men kul:D


Sedan på kvällen fick jag också besök av en kompis till mig och vi hade också kul:)


Idag har jag sovit mest och nu gör jag mest läxa ..sedan ska jag flytta och bo bort i veckan .. ska bli spännande och se hur det är att leva själv... jag undrar och undrar, men blir nog bra... ska ju få rå om en sötis till katt men undrar om jag kommer få vara ifred när jag typ kommer göra läxa och så ... vi ser väl, längtar redan till min gamla säng som jag sovit i så länge :)


tack och bock:P

Av Ida - 20 mars 2011 17:30

En tanke finns mitt i bland oss och nu är hon borta ... bara borta, hon som var så rar och go, en riktigt fin pärla som var så gammal .. minnen jag har med dig är från mormor och morfars stuga där en sommar vi satt ute i solen och hon frågade vad gör du för att få sådär fint hår ? eller som alla presenter jag har fått i julklapp och på min födelsedag och alla kramar som jag get dig för att tacka...jag vil minnas dig som jag minns dig nu, en gammal dam som har fått leva ett långt och var en go och fin pärla.


vila i frid

 

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards