Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Ida - 17 mars 2011 18:58

Idag fick jag höra ett  posetivt utlåtande av min lärare .. hon sa vilken insats du gjorde igår ... jag bara tänkte gjorde jag :O .... vad gjorde jag då frågade jag? hon svara tänkte när du sa ifrån så är det ju inte ! När en annan tjej i klassen innan hade sagt på svenskan gör vi ju ändå inget så vi kan ju ta ledigt den dagen också^^


Min lärare sa att de syntes att i hennes kroppspråket gick från tydligt bestämt till osäker och instabil ... de är oftast bara en som tycker till i vår klass och de kan vara olika personer... men iaf har jag har aldrig tror att en röst skulle kunna göra skillnad, visst är det lättare om man är fler som tycker samma.... men idag har jag fått se denna situvation ur ett nytt perspektiv, det var bra att få höra detta av min lärare för nu har jag förstått även om du är ensam om det du tycker och andra säger de är på ett helt annat sätt och du vet hur egentligen det är måste du säga ifrån och visa här är jag!

 

konsekensen av detta är att man kan få skit för man tycker något som inte är "rätt", men Jag säGer ta skiten för det är det värt. Man ska visa var man står och säga jag finns också!!


Tack för idag, hoppas någon läser:)




Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards