Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Ida - 31 mars 2011 21:11

Idag har jag varit på begravning för andra gången i mitt liv och denna gången var det sorligare eftersom sist var jag så liten och förstod inte allt som hände .... jag fällde tårar som alla andra  under gudstjänsten sedan kände man att sorgen ville som stanna kvar hos en tills andra börja visa det är okej att vara som vanligt ... på minnes stunden fick vi middag .. var kött ,potatisgratäng och någon sås sedan kaffe och tårta till fikat .. var jätte gott typ lika gott som i början av december då jag var på firma fest med exet mitt...mums :2


Min förkyldning sitter i än och jag blir så less det rinner ur mina ögon och rinneroxå ur näsan .. sedan har jag ingen röst på morgonen och känner mig varmare än vanligt fast har ingen feber ... så jag kan bara gilla läget och sedan gå till skolan imorgon ^^


Har hittat ett par nya sommar skor som jag ska köpa :)


Dagens kläder: svart kläning, grå kofta, svarta mönstrade leggings och ett par klackar till ... har känt mig som en prima donna trots dagen så jag borde fortsätta med de. Menar att fixa mig så jag känner jag ser bra ut varje dag innan jag går ut så jag inte glömer bort mitt jag och att jag kan se mycket bra ut om jag bara vill !! ta vara på dit utseende för det vinner du på i längden:D


Godnatt

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards