Alla inlägg under mars 2011

Av Ida - 10 mars 2011 01:27

Det blev semle ätande och plugg och klockan är mycket ska sova när jag kommer hem ... längtar till min säng en massa :D 

Av Ida - 9 mars 2011 18:35

Idag har jag hjälpt min kompis emma lite och sen har dagens timmar gått åt till att sy ...så nu är jag på god väg framåt med korsetten.


Idag önska de jag att jag hade fått göra något annat än skolarbete... för känns inte direkt som om jag har lov fast det gått tre dagar av det. Ikväll blir det att träffa ida och göra skolarbete hoppas ja ... man vet aldrig var det slutar ... sist blev det massa part och godis ätande istället för att jobba ... hoppas på bättre tider.


  • Tänk dig för innan du svara , så du inte gör samma misstag två ggr!!!

Tack för idag:P hoppas ni inte är uttråkade...

Av Ida - 8 mars 2011 22:16

Nu har dagen gått och jag känner nöjd för en gång skull har verkligen rört på mig och sköt mig och ätit bra och så ... :D livet är ett mysterie ingen vet vad som händer om en timme eller imorgon eller om 10 år ... en löngn finns alltid kvar men saningen kommer alltid ikapp en när man minst anar och över lumplar en... så man blir i samma skit igen ... bättre ta och ta i tu med sina problem...


Jag hade det kul igår kväll massa prat och skratt :) skratt förlänger livet :P

Av Ida - 8 mars 2011 16:48

Idag steg jag upp tidigt och for med emma och åkte skidor :D kändes skönt .. sedan har jag på börjat min läxlista och försöker göra så mycket som möjligt ..


Idag har jag känt mig glad jämfört med igår ... jag vet inte riktigt hur jag ska aggera eller vara .. det är inte lätt. Jag ställer mig frågor som varför xxxxx och inte jag ? varför gjorde du de beslut du gjorde ? hur kom du fram till det? varför beteede du dig som du gjorde ? vad saknar jag eftersom du valde xxxxx? varför tänkte du ens på har jag gjort ett misstag ?  Jag har massa frågor som går runt i mitt huvud önska dom försvann ... men jag vet vad jag måste gör för att kunna må bättre och för att visa man kan inte göra hur som helst.


hejsvejs för idag

Av Ida - 7 mars 2011 18:07

Igår kväll ville jag inte se sanningen .. Jag var rädd för den skulle vara det jag inte ville skulle ske, men lika bra jag vet hur det är, jag kan ju inte ljuga för mig själv.


 Även fast jag vet sanningen så ändrar det inget, känns som om det ändå är som förut ... Jag kan göra två saker antingen förstöra ditt liv eller leva vidare och bara acceptera de som är ...


Jag kommer sakna dig grymt mycket och du kommer alltid finnas hos mig  det kan ingen ändra, men känns jobbigt när du inte kan sätta ord på saker och ting... Jag visste redan vad som väntade mig pga ditt beteende de senaste veckorna ... först var du som om jag var nått  och sen så slutade du höra av dig och såg mer av den flickan som du valde ... Jag vill inte vara osams eller nått, men känndes inte kul å vakna i morse och inse vad verkligenheten va ...


Ett ordspråk: du kan inte ha kakan och äta den också


I livet finns det gränser och massa annat jag blir trött på allt ... Jag vill mitt liv ska vända igen till något bra ... så jag kan bli lycklig som förra sommaren igen...  tack !!

fast de är nog bara jag ska kan ändra på det dock :( allt handlar om hur jag tar saker och tolkar de ... även om en annan gjort mig ledsen ska det ju inte gå ut över mig och trycka ner mig för då drabbar det mig massa mer och jag tar större skada men kommer inte släppa min ledsenhet förän jag förstår varför du gjorde de och de valen.


Folk säger man ska leva i nuet och inte i dået ... hur mycket jag än vill se frammåt misslyckades jag. Såg bakåt, hamnade i dåtiden och fick massa tankar och minnen tillbaka. Fick  också en falskförhoppning på köpet som sårat mig ännu en gång ... men från hans sida kan han inte göra mer än att säga förlåt...


Med detta in lägg hoppas jag att ni kan förstå ett förlåt kan gör mycket men botar inte alltid sedan att om ni ska ha kakan och äta den också kan det såra mer människor vad Du Räknat meD!


Tack för mig ses nog imorgon :P

Av Ida - 6 mars 2011 19:52

Nu har man hamnat i samma lägenhet som sist och har det trevligt som vanligt^^ jag tycker livet är jobbigt i allmänhet för om jag gör en sak, påverkar en annan och om jag gör en annan sak så påverkar det några andra också .... jag hatar att vara så här dela att i vad jag än gör så är någon alltid sur på mig eller irriterad, men jag har kommit fram till att det är bara och levA MED :( VARFÖR SKA LIVET VARA SÅ SVÅRT ... FAST DE BLIR VAD MAN GÖR DET TILL!




Av Ida - 6 mars 2011 01:56

hej svejs nu vakna man och somnar om :P god natt:)

Av Ida - 4 mars 2011 00:47

Jag måste sova nog nu :O klockan har sprungit iväg alldeles för fort:P

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards