Alla inlägg under mars 2011

Av Ida - 26 mars 2011 16:36

Först vill jag berätta om gårdagen med cissi :) den var helt bäst ... vi gjorde mat, var på stan och sen så åt vi middag och inte så mycket mer men det var en super dag :D 


Kvällen blev det att  jag tog några cider och var på fest... som var också kul , men kan erkänna kände mig inte direkt hemma på en gång:P  men efter ett tag bättre :)


Min dag idag har varit bra hitilst har fått lite presenter och sen så fickat, ätit tårta och så.... hoppas det blir kul ikväll som ni får höra mer om sen :) Jag tror jag har hittat min studentkläning också, glad är jag :D


Puss och kram på er alla:D

Av Ida - 25 mars 2011 09:59

NU är det bara en dag kvar kan inte fatta hur tiden kan gå så fort ..  idag har jag sovit och ätit och matat katten nu sover hon framför mig på skrivbordet så söt .. ser ut som hon har det jätteskönt:) 


I present i förskott har jag fått en ny telefon och de kronglar med inställningar för mms jag blir galen ... hoppas jag kan lösa det snart....  suck men ska och häsa på dom på norrbölegatan senare idag också:) 


hejsvejs ses 

Av Ida - 24 mars 2011 21:25

Nu har jag kommit tillbaka från mamma och pappa och har ätit middag ... nu skulle jag vilja mysa och se film synd man är själv ... annars skulle man kunna ha sett film ... har hittat en jag vill se som heter nyckel till frihet :) 


lyssnar på bra musik också godnatt :)

Av Ida - 24 mars 2011 15:08

Det är skönt att var ledig ,men att vara själv få mig på tankar jag inte vill tänka på ... Tycker det är så fel när du avunds mig och du har problem och vill prata, då kan man prata, men då jag har problem och vill prata om min problem med dig så väljer du att inte göra det och vill inte göra saker bättre för mig utan när det är bra för sig själv så skiter du i resten ...  så ska det inte vara, tycker det känns som om du vill inte ändra dig till det bättre.


Även om man har mycket i livet kan man inte säga vi tar det sen för då blir det oftast inte av tro mina ord ... jag har varit med om det och jag har förlåtat dig  vad är det värt då  undrara jag ? jag gjrode det för jag vill inte mista den delen jag saknar som mest av dig som är att  bara umgås med dig .... men jag antar eftersom du har svårt för att sätt ord på dina känslor vill du inte prata och du vill inte minnas för du vill inte vara med mig så enkelt är det. jag vet jag kommer alltid finnas hos dig även om du inte vill , även om du vill glöma. Jag är något du inte glömer, jag kommer inte glöma dig heller. Du har betyt mer än vad du kan ana för mig , men en framtid kommer som jag vet inte vad som väntar ...

Av Ida - 23 mars 2011 21:53

Idag har jag försökt bestäma vilken klänning jag ska sy till balen och hur den ska se ut. DEt är svårt ... fast nu är det bestämt och hoppas det blir bra i slut ändan.


katten har inprincip klättrat efter väggarna idag ...jag tror jag inte är gjort för att äga katt själv kankse med någon skulle vara lättare så inte själv.


Nu under kvällen har jag skrivit sista religionsuppgiften och är faktiskt riktigt nöjd över den :D är så skönt de är borta nu .. är ett litet steg närmare studenten och slut betygen. jag måste kämpa jag måste jag ska vara bättre än de jag är idag ska inte släppa efter utan ge allt för det kan jag bara vinna på !!! fast de roliga där i mellan ska vi inte skippa för det är saker dom jag mår bra av:D  


Jag frågar mig själv är jag hel eller inte ? vad händer om jag skiter i allt som en del gör kan de göra mig bättre eller blir jag bara sämre då ? jag önskar massa saker så uppfyll dem åt mig och gör mig glad så kan vi leva lyckliga i all dagar  tillsammans allihopa :P 


Godnatt på er jag ska ta och mysa vid tv nu tror ja eller vet inte vad de blir men jag är ledig imorgon och på fredag :) ska vila uppmig inför fördelsedagen som kommer :D !!! glöm inte bort den dagen :)

Av Ida - 22 mars 2011 22:51

katten döpte inlägget :P 


Idag har dagen varit kort slutade vid tolv :) sen har jag gjort de versesaker och varit och dansat nu ikväll har varit super skoj :) jag älskar dans verkligen :) 


Jag tycker dagen varit bra sedan har tankarna gått ut gemon huvet och inigen som vanligt jag tänker väldigt mycket och funderar .. men jag vill förstå och om jag inte får det så leder de till tankar kanske ... vet inte men de kan vara en bra teori 



små tankar

  • Tycker de är synd som du gör, men jag förstå att du inte pallar mig och en annan!
  • Äntligen har jag fått se mer av dig, du är inte borta :)!
  • Jag hoppas någon tänker lite längre och gör detta till något bra :D 
  • uppskatar all runt om mig:) <3

Godnatt sovgott  ha en underbar nattssömn:)


Av Ida - 21 mars 2011 21:27

Idag känns det som om det har hänt mycket fast då man tänker tillbaka är det ändå inte så mycket....


Imorse blev det att mata katten som e så söt och sen så tänkte nu har jag tid att sitta och plugga, men katten lät mig inte vara i fred så jag gav upp .. senare idag har jag också varit och klippt mig :) de blev inte så mycket ändring men jag är nöjd :) Jag har också varit med en kompis och sett film superkul:)


På skolan hade vi samhälls vid lunch sen blev det teater som heter tysnaden ... Den var skit bra, tycker dock väldigt grov .... handlade om en tjej som var tillsammans med sin man och hade två barn. De har alltid varit dom ända sen 9:an och hon berättar om sitt liv där både misshandel och annat har hänt... Jag gillade när hon berättade om när hon var lycklig och allt var bra, sen då när allt bråk började, dom skrek till varandra och det var fruktansvärt:/ Av denna teater fick jag se att kärleken kan verkligen förblinda en och man vet innerst inne han /hon är ingen bra person för en, men man vill inte inse det eftersom det är underbart då allt är bra !!


Sov gott ska se lite tv nu och mysa med katten ;P ha det bra alla bästiga :)

Av Ida - 20 mars 2011 18:11

Gårdagen var skoj i umeå .. det blev en lång dag, steg upp vid åtta och nio  satt jag i en bli om var påväg till umeå en dag med shoppning och se på dans framanför mig.... jag shoppade dock inte så mycket men blev lite saker som jag hittade :)Vid sju på kvällen blev det middag¨på någon pizzeria och sen var jag hemma vid tio på kvällen... som sagt var en lång dag, men kul:D


Sedan på kvällen fick jag också besök av en kompis till mig och vi hade också kul:)


Idag har jag sovit mest och nu gör jag mest läxa ..sedan ska jag flytta och bo bort i veckan .. ska bli spännande och se hur det är att leva själv... jag undrar och undrar, men blir nog bra... ska ju få rå om en sötis till katt men undrar om jag kommer få vara ifred när jag typ kommer göra läxa och så ... vi ser väl, längtar redan till min gamla säng som jag sovit i så länge :)


tack och bock:P

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards