Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Ida - 7 januari 2012 00:33

Idag är de sju månader sen jag var i min finaste å bästiga klänning .. den där kvällen då jag var så glad å inget kom i vägen för mig :) jag var så lycklig även om jag inte gick med någon kille på balen :D jag hade mina kompisar som var där för mig .. sedan träffade man en å annan läcker bit också som e mig värmt om hjärtat idag ;) jag förstår inte hur tiden har ändrat..känns som om alla kompisar e en bit i från just nu längtar till nu e tbx :S


sedan har jag min nere period nu lite då å då .. känner att på jobbet då man pratar så mycket så är de inte samma sak som förr å prata hemma .. man blir som trött av å träffa kring kanske 10-12 olika som man ska prata med å man ska alltid vara på sin bästa sida. sedan e inte heller mina tankar på plats jag känner jag blir lätt iri ¨på tjoller stina .. de e så svårt att se henne göra misstag .. som hon kan undvika bara om hon lyssna och ibland visa mer respekt ..aja jag har oxå varit ung och dum men nu e jag liet större och förstår vad som e en prio å inte ... sedan saknar jag en annan som jag inte täffat på länge e.. tur sms finns :) saknar också min två bästisar som e på vifft .. har som ingen å snacka tjejsaker med så ofta nu .. ska då dansa ¨på tisdag så hoppas fordons e där :) jag gillar verkligen min omgivning :)


kan inte fatta att det var typ sju månaders sen jag sluta skolan å jag jobbar .. jag e typ vuxen fyller ju 20 nu i vår så får se när jag hittar min nå ställe ... blir kanske i plugga i höst så vi får se .. jag e blä just nu jag så ska sova ..


men lite musik ska nog få mig lite på andra tankar .. godnatt alla som läser :D  

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards