Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Ida - 8 januari 2012 19:58

väl då jag har något i mina tankar som jag har frågor om så ska man ju ta de med den det gäller.. visst tycker ni det ? .. jag har pratat och frågat andra om mina funderingar, jag vet varför så är så osv... men innerst inne vet jag att jag måste ta det med den de gäller annars så skulle jag aldrig få mina svar eller kunna lösa något ... jag vet att en viss person lever efter denna prinsip, men vad gör jag då den inte vill prata med mig? jag måste ju få säga de jag vill eller hur? å rättvisast om jag pratar med dig .. och inte snacka skit bakom ens rygg .. de e så j*vla fult.. vad ska jag göra om den inte vill prata då??


tack å hej

Av Ida - 8 januari 2012 19:35

Idag vare somvorgon på g ... vaknade två å sedan tog de sin tid å ta sig till frukost bordet :) jag å älsklingen gjorde pannkakkor (plätter) .. mums vara som vanligt :) skönt och få sova 12timmar i sträck de kanske blev mer men sprolla jag e nöjd över de i alla fall :) har hunnit duscha och sedan hamnat här.


jag vill så mycket men allt går inte hem .. vad ska man göra då? jag ska lyckas så ska väl fortsätta försöka till jag når mitt mål ... jag ger aldrig upp om jag har bestämt mig så ska det vara !!!


hittat ny bra musik oxå fått mig att vilja skriva mer :) men e så upptagen så kan inte skriva jämt ..


tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards