Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Ida - 3 januari 2012 21:58

Gott nytt på er .. mitt ny år var bra och dåligt ... börja med en middag, med nå kött å potatis gratäng .. sedan blev de åka bil en bit och sedan hade jag å min flaska vin de gott .. en stund iaf sedan blev de en fart på de hela och både vatten och örfilar slängdes ...senare blev de ta taxi in till stan och  just innan tolv passa jag på å¨ringa några och hälsa gott nytt å. Kul att de flesta svarade :D !! sedan var de fyverkerier och så sedan blev de två jag va med fast av polisen och deras dricka försvann ... jag klarade mig helskinad nästan under kvällen, har hittat ett blåmärke på mitt knä i efterhand ... jag undrar då de hände :O sent blev de under nyår kvällen och vi fick till sist tag på en taxi och kunde åka hem till en säng och sova :) .. hur var erat nyår ?


tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards