Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Ida - 30 januari 2012 15:00

Några veckor sedan var de planerat jag skulle förlja med älsklingen hem till han i umeå .. själv klart packar jag ner de nödvändiga och inte tänker lite längre ... så på bussen neröver när vi e typ i bygdeå så blir bestämt att vi ska gå ut på five med hans polare... så han skulle träna fotboll medans jag skulle klippa mig sedan vare utgång som gällde ... jag började fundera vad ska jag ha för kläder när jag var fin i håret klart .. jag hittde utfiten men problemet var jag hade bara mina ute vinter skor med mig .... jag skrattade för mig själv och så de här får lov å gåå jag har inget val ...:O


Kvällen var den bästa någonsinn ute .. jag var rund under fötterna och hade mitt livs bästa kväll med älsklingen min .. :D Han påpeka nå efter att han kunde inte fatta att jag kunde ha kul med dom skorna på fötterna :) han fattade inte hur jag kunde bara strunta i allt å alla å deras åskit och bara ha kul.


KOM IHÅG BJUD PÅ DIG SJÄLV Å HA KUL DE KOMMER DU LÄNGST MED !!!

Plus du är den du är och du ser ut som du vill det kan ingen ta ifrån dig, tro på dig själv !!!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards