Alla inlägg den 30 mars 2020

Av Ida - 30 mars 2020 23:07

Vilken levande känsla, jag tar mig en lugn kväll och varvar ner, ser till mitt inre och känslan va de gula och varma, solen så som elden, hittar en längtan som börjar ta plats, gör de du mår bra av och se de underbara. Red dig själv så kommer resten. Hitta plats i naturens väsen. Se dig själv inte som fast, du är lika fri som fågeln, du kan göra vad du vill inom samhällets ramar, låt fantasin flöda, följ dina egna råd, tro på de du gör och dig själv, lyssna inte på andra vad de tycker.

Färgen rosa i olika nyanser ger mig idag förundran, berättade för min mamma om min inställning till rosa här om dagen .. Gillade rosa ett tag och sedan blev de att jag inte ville ha de alls. Men idag kan jag tycka de e jättemysig färg att ha på sig, den ger mig hopp om saker å ger vardagen lite extra färg som förgyller min dag.

Trotts allt har det varit en underbar kväll med återhämtning i fokus.

Gonatt å sov gott

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards