Alla inlägg den 25 mars 2020

Av Ida - 25 mars 2020 22:29

Klarhet och tydlighet.. Jag förstår nu mitt beteende och självförsvar. De du säger om någon annan handlar nog mer om dig själv, även om jag vet detta så är de inte alltid lätt å förstå vad de handlar om.

Jag unnade mig ikväll ett pass yoga nidra igen, en återhämtnings yoga. Jag är så glad jag i sista stund anmälde mig.. Jag ska börja med mig å jobba med de jag möter, länge har jag velat titta bort å inte vara här å nu. Allt blir så still å klart då man fått slappna av på djupet å tysta tankarna.. Känner de är lättare att se ur ett nytt perspektiv. De handlar om samma sak varför jag är där jag är, jag står här å ser mig i spegel å förstår varför ena delen i pusslet inte fungerar.. Nu ska jag sova en ny dag imorgon kanske med blommor och blad för de e ju inte vilken som helst dag de e ju min födelsedag. Sov gott alla!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards