Alla inlägg den 18 september 2020

Av Ida - 18 september 2020 18:21

Solen är kommen det är dags att leva, kyler ned hettan inom mig, snart förstår jag mer om dessa motsatser och vad jag är för ett väsen, som bara vill se magin och energi att flöda. Solen fisken katten, men oj vilka skatter, tusen å tusende år så finner jag bara ett år, detta året de händer, de bara sprakar och bakar i alla dess älskade färger, se vad som målas på himlen. Solen lyser upp ljus, en låga som bara brinner och brinner, den värmen får en att tindra, nu är solen här. Kom och lek så blir de kanske ett under! Där vi kan finna solens finaste kärlek. Kom kom mina vänner, de är här i varje ögonblick vi känner, det är dags att se alla regnbågens färger. Följa dem till dina drömmars värld med all kärlek som dina små vänner är här för dig och ingen annan! Du är värdefull och unik, det är dags att visa det nu!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards