Alla inlägg den 8 september 2020

Av Ida - 8 september 2020 20:31

känslor runsar och brusar, hur kan man styra denna konstiga meduca. vind far och flyger och här sitter jag lilla myra. gör syslor och annat koller håller igång för att styra undan tankarna och detta kännsloflöde. vad betyder de vad säger de. jag förtår inte. jag hade noginte bestämt mig och hittat min väg bana e tame den längsta vägen jag gått ...  vet jag är inte framme än. jag kan ju inte släppa på de principer jag lerver efter .. jag kan ju inte gå emot å tycka saker och ting är okej då jag själv har tron på det. allt är upp och ner ännu mer än förra gången jag skrev, varför förstår man inte på sig själv.. varför säger mitt undermedvetna att idag mår du såhär och du är ledsen till frukost och har huvudet på sne. 

under min kvälls promenad fick tre stenar följa med hem, en som ger mig lugn , en annan som får mig att tänka på glitter, klart de ska vara guldkant på vardan och var är glädjen, saknar dig så men allt talar för de undermedvetna vill säga mer än 1000 ord. sitta och sola, de kan ingen sytra. men tårar, de är bara å styra , lite upp och ner så sparka jag på en sten som säger hej jag vill också få bo med dig , hundra katter och 1000 hatter. Nej hjälp, jag vill bara få svar av dig kan du ge mig en syra. solen viskar hej och vill berätta för dig en grej !! 

Ha de bra! god natt sov gott 


Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards