Alla inlägg den 16 september 2020

Av Ida - 16 september 2020 20:53

Sitter med hjärtat i handen, ser hur det gilttrar i far. snabbaren än vinden här är mina egnergier. de säger snurr snurr och elektroniska ljus som ger mig rus, tanken stannar in, skolen katten fisken sansar sig och stillar sinet , denna ny måne som är kommen ger mig ny kraft att titta djupare och närmare, de e oväder regn och rusk med just nu där jag är. 

Rosen guldblad har finns tio till, hittar längs vägen, undra vem som tappat, kanske leder hem till katten, eller roseskatten som nappa om natten, oj vad spännande i natten, reser och far. sol var dag, mina stenar får att hitta feeling via denna heling. Solen rullar igång och hittar sin kreativa sång, sången går, åh vad hon mår. Knippe efter knippe strålar hon på nytt och allt är åter uppbyggt, starkare och ljusets låga är större, den lyser om hela hennes hätta. Detta är ängel igen ser, bara hon som ler, stöttar upp leder med sin drivkraf, vänder på de som är omöjligt och bara hoppar och far, inget kan stoppa tösen nu då hon har tackat ja till dansen i mångudinans sken, himmla valvet är en fröjd att se, natten kommer springandes med ingen går själv i mörkret, hon finns alltid där och lyser upp. Dansen tar fart och den ljuvliga musiken spelar i ens öron, dansa i natten med rosenskatten, blommor och blad så det sprakar i natten, det har är en av de riktiga skatterna som får min själ att lysa, vet hon är med mig och vill inte ge upp, livet har för mycket att bjuda på, lyssnar på valsen och ser 10 000 rosor på marken , jag vet ni finns här med mig mina fina små troll. tack för de fina små ord ni sänder, nä nu är det dags att borsta tänder sov gott

Du är inte ensam och du är starkare än vad du tror, låt livet bjud upp till dans !


Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards