Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Ida - 22 juli 2012 23:27

Konstigt nog att vi människor oftast samlar på sig en massa saker som stör en och när berget är nog stort så bryter man saman.

We fall, so we can learn to get up again!

Av Ida - 22 juli 2012 20:53

Att inse något är svårt ... Jag har insett att världen kan vara så grym och brotal.. Det är inte kul, någon nära man känner bara kan försvunna på någon sekund till å med kanske snabbare än det. När man förstår detta får man en annan tankebild. Då blir nära och kära ännu viktigare än förr!
Man kan inte ta något förgivet här i livet . Jag tycker själv att det är jätte svårt att inte ta något/någon förgivet. Saker man ska passa sig för å alltid bättre att fråga innan så man vet var alla står å vad de har för insikt i de hela.

Tack å hej för i dag :-P

Av Ida - 22 juli 2012 20:24

I helgen hare varit min helg:-) hade lite inflyttnings fest i fredags sedan vare å äta middag hos pappa å mamma som vanligt vare mat å efterrätt sedan bar de av till trästocks ..så klart måste man kolla in den oxå som vanligt. Träffade på min bästaste oxå... Har saknat henne maaassor var så kul :-D :-D. Hon är så mycket för mig, går inte förklara riktigt, men hon har alltid funits hos mig :-D :-D :-D

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards