Alla inlägg under juli 2012

Av Ida - 30 juli 2012 14:56

jag vet f*n inte vad jag ska ta mig till min mobe e cp ... bryter samtal även den har teckning och så jobbigt å ringa upp om maN PRATAR I viktiga samtal:( Jag tycker den ska skärpa sig nu !!!!!!


tack å hej

Av Ida - 29 juli 2012 22:27

De var så skönt att sova i natt:-D

Av Ida - 28 juli 2012 23:08

Liten fin present var tydligen inte systers färg ;-)

Av Ida - 28 juli 2012 22:29

Ikväll händer det inte mycket, jag har varit med en av de bästa brudarna som jag har i mitt liv. Älskar henne å många mer ..nu har man hamnat vid tv i sin systers rum, känns ganska konstigt å inte ha något rum hemma längre ... Aja man ska nog bli stor nån gång ;-)
De e svårt å vara ung å ingen lyssnar på de man vill ändra eller ha tips på till förbättring eftersom de ska oftast hända en större skada innan de ser det allvarliga i sitvautionen

Tänk på de ni ;-) tack å hej :-P

Av Ida - 28 juli 2012 10:29

Torsdag: jobb, städa och ut å springa
Fredag: jobb, gjorde köttbullar och bowlade.
Lördag: nu ligger ja på soffan å tare lungt :-P. Så skönt det är sedan till frukost blev det ägg macka... längesen kan jag bara säga att jag åt de.

Tack å hej

Av Ida - 25 juli 2012 16:26

Igår blev det att börja jogga lite och träna styrka. Var så härligt :-D. Jag gillade verkligen de sedan vare kanon väder:-D. Känner av de lite idag så bra de :-P. Ska bli mera sånt nu. :-P

Tack å hej

Av Ida - 22 juli 2012 23:27

Konstigt nog att vi människor oftast samlar på sig en massa saker som stör en och när berget är nog stort så bryter man saman.

We fall, so we can learn to get up again!

Av Ida - 22 juli 2012 20:53

Att inse något är svårt ... Jag har insett att världen kan vara så grym och brotal.. Det är inte kul, någon nära man känner bara kan försvunna på någon sekund till å med kanske snabbare än det. När man förstår detta får man en annan tankebild. Då blir nära och kära ännu viktigare än förr!
Man kan inte ta något förgivet här i livet . Jag tycker själv att det är jätte svårt att inte ta något/någon förgivet. Saker man ska passa sig för å alltid bättre att fråga innan så man vet var alla står å vad de har för insikt i de hela.

Tack å hej för i dag :-P

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards