Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Ida - 14 juli 2012 23:32

Jag skoja bara ;) jag e inte bäst men många kanske uppskattar mig .. jag vet inte men när jag ser mig i spegen ser jag en tjej som har vuxit upp men jag vet inte hur ... de enda viktiga är att var dig själv och fall inte för grupp tryck .. oxh om en sitvation är svår, lös den istället .. de springer i kapp minst då du anar...


Jag undrar om alla straffas av deras dumma tabbar eller saker man gjort som inte var så snälla ... menar då ett mentalt straff som att min handling gjorde  att jag exempel miste någon nära som betyde mycket... hur funkar det egentligen.


Jag e ganska princip fast om de jag står för men vissa saker har jag ingen aning om hur jag ska ta ..lite jobbigt men men jag ska sova nu läsare om ni nu finns ;)


tack å hej

Av Ida - 14 juli 2012 23:18

Jag känner jag har kommit en ny bit på väg. Jag har nu börjat hitta mer på i områderna och vet var jag någolunda har jobbet i min hand och vågar använda tjänste bilen. känns kul att jag har vågat ytterligare.  jag fixar allt så ska det låta ida !!! de du som håller upp allt så du får inte ge upp vad som än händer.. har många älskade runt mig ju .. allt är jobbigt första steget, det är tyngst och inge kul sedan e de lättare och lättare med saker för man kan de ... bara å kämpa inte ge upp :P 


tack å hej



Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards