Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Ida - 24 augusti 2011 21:12

Jag gör inte så mycket just nu ... jag hade tänkt sy om en klänning men blev inte av för klockan varför mycket .. pga att middagen blev så sen ... här hemma hos mig äter vi vanligen vid 5-6 tiden ... idag blev de kykling å ris så tog lite längre tid ... åt vid sju åtta tiden ..


Tiden har bara sprungit förbi ... tänk alla barn är tillbaka i skolbänken och inte en själv ... jag tycker de e ganska skönt för man slipper ta jobbet med sig hem ..så hemma e hemma och jobbet e jobbet ... man borde inte blanda dessa två för när annars ska man ha sin egen tid å ta hand om sig själv, så man mår bra :)


jag vet inte var jag ska inrikta min framtid på men de e ganska skönt å ha en andnings paus från skolan å allt annat ... jag skulle nog vilja hitta någon utbildning å gå för jag vet inte var jag vill jobba som på längre sikt .. i hemtjänsten just nu känns de väl helt okej så får duga så länge :P


De senaste nätterna har jag sovit dåligt och min tankar har flyger in å ut som vanligt tur det inte är lika extremt som i början av året då ja inte var på fötter riktigt ...men jag ska sova inatt


Idag har jag varit å badat på edda och varit på stan ... har varit riktigt kul:) sedan så skrek hon i igen bara för ja hade hängt upp min handduk å badkläder på fel ställe ... jaghatar då han gör så jag e sne å förbannad än .. jag vill inte ha de såhär .. jag hade ju gjort en sak bra å hänga upp men så skriker hon å gastar om fel plats å alla dessa hand dukar jag har ju gjort rätt ... sprolla VAR JAG HÄNGER UPP SAKERNA ...  huvud saken är att dom inte blir sura ... jag är less ska bli skönt å åka bort i helgen :)


tack å hej






Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards