Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Ida - 1 augusti 2011 19:34

Nu sitter jag i ume igen å väntar på han som är å tränar ... under tiden har jag sysselsatt mig med att spamma idas msn och pratat men mig själv ... de e ganska fin o rolig text :)


Ida säger:
hej jag låter dig inte vila :P
happ du sover .. nää du vill prata med mig sötis:)
en tunga på dig :P = pe gubbe
jag har lite å göra hoppas du inte har nå emot att jag spammar din msn lite ..
du e ju den bästa så ;)
har du läst min blogg idag då?
jag skrev ganska långt om helgen å så :P
nu först inte vid datan ... :O jag tror jag måste se fel ... sötisen som du är vill ju prata med mig för jag e sällskaps sjuk å då de du bästa sällskap (A)
aja jag får vänta på ditt mess puss på dig :)
nu e du grön igen :O
de e ju fusk :P
bus på dig ;)
vad gör du då?
jag undrar om du kommer svara?
aja jag ser väl
jag saknar dig
jag hoppas du inte glömt mig bara för jag har en ny nu
men jag vet att du inte har de .. så strunta i de :)
nu har jag skrivit ganska långt
jag undrar vad du gör ..
kan säga blä på mitt huvud idag
har som dimma i skallen
men de börjar försvinna så bra de :P
jahappp
nu blev de lite tysst som vanligt igen
vad ska jag hitta på nu då?
tack å hej :)


Av Ida - 1 augusti 2011 12:59

Min helg blev ganska på flugen i fredags kväll så åkte ja buss till ume och skulle träffa min älskling .. sedan skulle jag ha behövt sova den dagen ..men ike hanns de med var både kalas för mamma min och främmande samtjobbade ja 7-17 den dagen sedan så sover man ju inte direkt när man var farme i ume så var trött i lördags ...


Lördags kvällen blev de å snygga till sig å sedan på fest och det blev lite för mycke av de goda ... så jag mådde inte så bra, men där vid tio skulle vi dra på 5ive så vi börja promenera .. jag stanna säker 10 tal ggr på vägen för att de snurra å snurra ... promenaden tog tre timmar sedan var vi framme jag å min älskling sedan var det dags att åka hem såkvällen blev lite misslyckad ,men sån tur nyktra ja till under promenadens gång å mådde någorlund ...


Jag har lärt mig nu man ska inte gå över min gräns så blir de pannkaka... nästa gång ska jag skärpa mig ... fast nu e de bortgjort någon gång ska vara den första !!


Hela söndagen sov jag typ och jag tror jag hade en beundrare som kollade på mig för de känndes som så .. sedan åkte ja hem med bussen igår kväll och imorse var det jobbigt och stiga upp ... hade ont i ryggen lite för jag fick sova i en annan säng inatt ... för min säng hade någon filur som e bara hemma ibland lånat å smulat ner den ... var förbannad upp över öronen ...fast nu har jag skällt ut han så han har fått de han förtjänar....:D


Har jobbat 7-12 idag känndes riktigt bra nu blire lunch


Tack å hej






Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards