Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Ida - 17 augusti 2011 21:46

Ikväll blev de å baka ut degen min som jag gjorde tidigare idag ... de tog lite längre tid å göra än vad ajg tänkt, men jag fick slut på de iaf...


De svårsate var att kvla ut degen på dessa smör ringar ... antingen var degen för hård eller så för kletig .. då vara bara in i kylen med den å vänta ett tag sedan göra ett tappert försök igen :) nu har jag ungefär 40 kakor förpackade i en låda :2 jag e så nöjd :D


kan meddela dom blev goda mina favosar;)


tack å hej ska nog sova strax ska upp å jobba imorgon :)



Av Ida - 17 augusti 2011 16:08

Igår så städade man hela huset och hann med att göra middag och dansa på kvällen ... de var så kul å dansa igen .. fast kände ja har tappa lite kondis så blir å börja träna upp den igen :)


Idag har jag gjort en lite tabbe eller nå sånt ... jag skulle på coop å handla smör så jag skulle kunna göra degen till mina smör ringar som jag har bakat så de gick ju bra ... men sen i bilen på väg hem ringer mamma och säger du har ju glömt å köpa texmex sakerna till tacosen ... så då var de bara tillbaka till coop sedan då vi var hemma igen å  när ja öppna reseptboken å såg att de skulle vara grädde och självklart hade vi ingen grädde de var bara o fara å handla igen ... har lyckas alltså vara inne på coop 3ggr under en dryg timma :O ... lite roligt :P


Idag har jag också städat mina hyllor och då som jag sa gjort degen till mina smör ringar som jag ska bakaut ikväll :) 


tack å hej :P

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards