Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Ida - 21 februari 2015 10:11

vad är det för mening med att man ska"köra fast". har man tappat fotfästet så har man... men man kämpar hela tiden för att komma sig tilltoppen igen och man vill verkligen komma tillbaka. ligga här hjälper mig inte alls och bara driva på hela tiden funkar inte heller ... jag älskar mig själv men det är ibland svårt att komma ur detta står som får en att stanna upp ... jag vill bara göra å göra .. jag har svårt för att fråga får jag vara med .. alla vet ju hur det är för om jag frågar så sår man ju självklart vara med pga att man vill ju inte trampa på någons känslor ... sedan är det så då man är på plats så känner man sig inte välkommen pga att man tänker på detta sätt. problemet är ju min tanke inte de andra utan min inställning ... jag tycker det var så mycket lättare att vara mindre .. då jag inte tänkte lika mycket å barab kunde hänga med men bara att acceptera jag är vuxen och måste börja ta hand om mig själv å äta på fasta tider sköta min medicin .. det är inte konstigt varför jag fick migrän igår .. jag vet mycket väl hur det funkar och varför det bryter ut ... igår höll det i längre än vanligt ... jag vet inte varför men det har gått över nu Iaf 


Idag fyller en år som jag känner .. jag tycker om honom han är jätte fin människa som är värd den bästa dagen. vet inte vad jag ska skriva mer .. men iaf önskar dig flera grattis om och om igen. :D 

och imorgon är det ett år sen min farfar lämnade oss på denna jord .. jag antar han hade andra ärenden att uträtta för han kunde inte leva kvar, hans hjärta var svagt och fallen som hände senaste tiden gjorde att han fick leva liggandes som sittandes .. Jag tror han har det bättre där han är hemma nu. frågan meningen med livet åter kommer alltid vid olika vändpunkter .. vad är meningen med livet ? är det att kunna överkomma smärtan till att använda sin vilja att skapa lycka .. allt blir mycket lättare då men ändå ... vad är vårat syfye ?? det är inte lätt att svara på ... 


sedan förstår jag inte mig på en person i min omgiving ... ibland bara ignorerar å allt ska vara på dennes sätt  å i takt... det är sjukt ..man  är ju fler personer i hushållet^^ men de löser sig då jag flyttat :P 

fågel fisk eller mitt emellan .. jag vill bara avreagera mig ... jag kan ju börja med att skriva en lista hur jag ska ta mig genom min morgon ... som jag nyss gjort .. äta, träna, fixa sig plus snygga kläder.

jag vill jag kan  jag är så de så!!! 

tack å hej 


Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards