Alla inlägg den 11 mars 2014

300

Av Ida - 11 mars 2014 19:05

Tiden går och jag upplever mig själv som den samma. jag vet inte vad jag ska ta mig till ibland. det är inte lätt att mäkta med de lilla liv man har .. jag har sorg just nu och de är inte lätt jag vet inte vad jag ska göra vil varken vara själv eller bryta ihop .. men kan inte heller fokusera mig heller på skolan .. hade varit bra å bo hemma nu .. inte i en stad där jag knappt känner nån, jag vet inget om mig själv .. eller ja de klart jag känner mig själv ändå, men vem ska jag lura .. mig själv ? verkar vara det enda möjliga just nu vet inte hur jag tar mig vidare då jag lever i dessa faser.


klart jag inte visar för nån hur jag mår, men jag antar jag fixar de. det går alltid lättare att dela bördan med någon säger jag och det är så sant de men jag har inte kommit dit än .. snart är jag oxå 22 inte länge kvar. En födelsedag utan en av de bästa ja de får lov att funka menar livet går vidare.


jag vet inte vad jag vill säga mer eller varför jag skriver jag har verkligen cp i skallen och en massa disk å göra de fungerar inte alls ihop... sedan har vill jag inte stiga upp på morgonen .. jag e knas som jag inte vet vad jag ska göra åt jag saknar alla min kära min vänner som jag har flyttat ifrån och allt annat de e som ett stort hål av sand som rasar och bara blir större och större. en sånan kallas en marravälta eller nå jag springer och springer ingen kommer fram och jag e bara här.


här är jag .. bara jag .. vette tusan hur jag igen kom hit. livet går i vågor och jag lever så gott jag kan och ska skapa mig ett liv här i ume och växa som människa igen och hitta det jag vill ha .. jag e less på massa ligg och bara hit och dit  med online dateing .. jag tycker det funkar relativt bra men blir aldrig liksom samma i verkligheten så få börja bli frisk och dansa och skapa mig ett kontaktnät som jag vill ha .. klart jag också ska klara skolan som jag gett mig in i .. jag vill komma i harmoni med mig själv igen


igår var det sol och det var det bästa på länge .. jag och min brillor var på och njöt riktigt av den solen som var framme jag e så upp i gasen bara jag tänker på det .. underbart :DDD jag vet inte hur jag ska komma vidare ännu en gång .. kanske bättre bara va så löser de sig .. fast de tror jag .. jag tar mig igenom allt oavsett vad som händer jag e typ yr i huvet nu ..


jag vill bara bli frisk och sluta få en massa slem hosta .. en avokado kan vara bra och äta jag vet inte nå känns de som .. jag har iaf tänkt läsa min dikt som jag skrivit på bergavningen ..



Även om allt snurrar så äre galda tider som gäller det är så min farfar ska ha valt att leva


tack och hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards