Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 4 juni 2011 15:07

Jag sola en massa igår och åt suring till middag var inte så dumt :) sedan på kvällen blev de lite volleybollspelande och så träffade trevligt folk .. for på icamorön å handla lite grädde och å dricka sedan under kvällen fick jag jordgubbaroch godis :) och så sedan drog jag och linda hem till henne och käka kladdkaka med grädde :) jätte gott :) sedan for jag hem och sussa i min säng :



Ikväll har vi planer på å ta ett kvällsdopp,jag  å min kompanjoner :) vi ser väl vad som händer :P


tack å hej

Av Ida - 3 juni 2011 12:43

Jag har glömt och berätta jag for å dansa på rotan i onsdags och det blev en jätte rolig kväll :D jag älskar verkligen och dansa synd jag fick lite ont i ryggen efter åt känner av det lite nu också ... jag måste gå å fixa till mig så jag blir lite rakare, men vi ser väl :)


Dans iaf förgyller min vardag ... önskar dansa med mina favosar nu ... tror jag har två för tillfället :D


tack å hej igen :D

Av Ida - 3 juni 2011 12:23

Varför känns det som om när jag skiter i ansvaret så faller andras ansvar också eller att jag säger fixa de där nu.... sedan så gör dom de inte så jag måste hjälpa till och se till att det blir gjort ?


Tycker det är jobbigt å måste ska säga till flera gånger och måste fixa de jag inte borde fixa ... varför faller saker och ting sönder då jag skiter i saker som jag tycker andra också kan hjälpa till med ? 


Om jag har en undran, söker jag ett svar för känns lättare att leva då :) Jag älskar alla som känner mig och älskar mig :)


tack å hej för idag :)



Av Ida - 3 juni 2011 12:12

Idag e de fredag å volleyboll ska spelas ikväll tror det kan bli kul om folk dyker upp dvs ... alla lät lite osäkra men vi ser väl .. nu ska jag snart gå å städa troligen .. skulle egentligen gör de igår men blev inte av :P


igår körde jag massa bil och såg jönsonligan på tv .. var gansa kul å se de för de var så länge sedan man såg de så man minns inte var som hände riktigt.


Av Ida - 2 juni 2011 21:17

hejsan komentera mera .. såär det roligare för mig att skriva :)

Av Ida - 1 juni 2011 19:22

Idag har jag inte gjort så mycket på skolan allt e klart nu iaf ... jag har fått veta jag har fått de bästa i två kurser som har varit utsprid underåret :)


solat å slöat har jag gjort sen middagen jag funderade om jag skulle fara ut och dansa lite medn har ingen skjust så lite sent på tänkt :/ aja jag klarar mig nog nu är man ledig imorgon och på fredag samt helgen å då måndagen också ...


sedan tisadg e de bal för hela slanten och sedan e de trevligheter på onsdagen genom skolan och så samma trosdag sedan kommer studenten:)   

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards