Alla inlägg den 20 juni 2019

Av Ida - 20 juni 2019 23:40

Idag har jag jobbat och gjort helg för midsommar så kul å ha dig här.. Allt de gröna och de sköna. Blommor och små små bär, de börjar knoppas å de säger titt ut i alla dess olika blåmstarnde färger. Man blir så glad av den natur moder jord oss ger. Lite mossa och å se där en rot sa marken fri från barken. Viden spelar Sunda fina sus som får små örnen på bus. Ju mer de lyssnar spelar de i kropp och själ tillsammans med ögonens bli av all häftig färg. Känslorna hoppar och stuttsar inom en som varit dova och glömda i skuggan vrå. Nu är det dags att stråla och tindra i naturens skur. Nu jag välkomnar midsommar den ska bli kul. Skönt med ledighet.

Sen sist i mitt yoga och meditations lärande kommer jag mig framåt. Idag blev de lite meditation å bara försöka stilla sinnet en stund.. De va skönt underligt h ur allt kommer omkring då man sitter där.. Jag ska öva på å släppa taget tror jag de vill säga mig och att kroppen behöver träna asanas för att komma ifatt själens energi å kraft. Intressanta tankar idag, skönt att reflektera lite för att hitta sig själv i simmet.

Lev ditt liv, å gå din egna väg!!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards