Alla inlägg den 8 mars 2019

Av Ida - 8 mars 2019 20:44

Solen fisken katten lyser, när allt kommer omkring är allt så underbart. Minns nu lusten att hitta de där man lätt glömmer att man gillar. Tiden går och man förändras.. Möten med andra skapar påminnelse till vissa gånger av sitt egen åter, ibland en klocka som får en att vakna upp och börjar ifråga sätta saker som man ej finner likt eller som man tycker mindre bra om. En självrefektion är en nyttig grej eftersom man huttrar ett medvetande som tar en upp upp och iväg. Jag själv bestämmer vem jag är och vad jag väljer att göra lika så styr man sin tanke. En glad posetivt tanke från dig gladare kanske klokt att fortsätta så då. Finn styrkan i de dåliga gör de till nå bra. Allt blir så mycket roligare då.

Jag är tacksam för att jag är jag idag. Har en kamp på många plan men älskar mig för jag är så underbar å spjuvrig samt en gnutta förnuftig som gör livet begripligt. Man ska följa sina drömmar och simma mot strömmen så blir livet lite spännande och fart fyllt. You only live once. Ta chansen.

Drömmer vidare tack för idag insperation

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards