Alla inlägg den 30 januari 2019

Av Ida - 30 januari 2019 23:03

Jag vet inte var jag ska börja, jag gillar inte mina svar jag får från dig, jag gillar inte hur du beter dig. Du är en människa jag inte förstår mig på, men ser mycket var betendeet kommer ifrån kan iaf tänka mig. Inte konstigt de är bara problem. Även om du e familj är det första gången på länge jag känner som jag gjorde då jag var mindre. Du har säkert varit en helt annan person genom livet och tappat vissa bitar på vägen säger jag mig själv. Jag vet inte hur allt ska gå ihop. Vi kommunicerar inte. Jag vill bli möt med respekt å vara hörd iaf. Men finns inte hos dig du är. Nä jag ska sluta bry mig å sluta ta mig tid för dig om ingen ändring sker. Ska sluta ta hjälp av er/dig så får du slippa all oreda. Tycker du ska ändra tankarna till annat än att bli avisad från mig.
Tack livet är bara en dålig dag ibland men finner inte din vinning i dina svar.. Jag lever inte så som du.

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards