Direktlänk till inlägg 26 augusti 2019

Solens ljus

Av Ida - 26 augusti 2019 07:52

Solen finner strålar som jag aldrig sett.. Starkt och ljust strålar solen å ler inom bords. Tacksam å över denna glädje som strålar.. Känner i bröstet en obeskrivligt känsla som är varm och len på i sidan. Man kan säga en snäll känsla och framförallt levande i magin av att förändring skett. Lycka och mod, skratt och sol.

Tittade bakåt va ja skriv om ca för ett år sedan hittade ett in lägg om yoga å hur jag då hade hittat återhämtning på ett annat sätt i vardagen å jag va nyfiken på mer kunskap. Nu har helg 3 passerat på min yoga utbildning och detta är den bästa investering jag gjort detta år. De är visserligen en utmaning å klara men jag är på god väg och ska öva å läsa till nästa helg.. Ska försöka släppa prestationen å bara göra å flöda. Frodas å växa i de nya.

Den nya upplevelsen denna helg är att förstå prana som är livskraft.. Hur den små sticker i huden där de varit blockerat. Jag tror att yoga varje dag kan vara bra för att se förändring å märka av den. Ska försäkra mitt bästa å låta de komma av sig själv.
Nu är min semester slut å jobbet börjar imorgon. Jag har haft en underbar semester i år.

Solen skiner, solen skiner, dag in och dag ut. Ren livsglädje, gnistan av magi. Va väntar du på, ta solen och få livet att gnistra ännu mer och mera, sprid lugn och harmoni. Gör de du vill så du känner dig hemma å tror på dig men viktigaste av allt rikta din tanke, styr ditt liv i den mån du kan! Våga leva och andas, hitta rörelse. Ta för dig i de du vill. Skratta och le. Livet är en gåva ta vara på den då lyckorusen och busen kommer. Solen fisken katten är i solen av de finaste ljus och rus. Ta vara på varje dag, varje morgon är en gåva!

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - Måndag 1 jan 05:59

Hej jag har en nt talat på en tid, nu är det dags. Talet för rosen finns dokumenterat. Nu är det dags för dreamers år. Nu ska det fram dolda kunskaper som du burit på. Dags å skina som solen. Tro på det, lev på det, då blir det verklighet. Så som jag...

Av Ida - 28 juli 2022 22:01

Jag vet inte var jag ska börja idag, en sorg som jag har vetat om länge nu skall komma, har kommit. Min finaste å käraste mormor har börjat sin nya resa och lämnat detta jordeliv. Jag är ännu bedövad av nyheten och kan inte forma varken min tanke om ...

Av Ida - 2 april 2022 10:15

Jag har fått många insikter i veckan, man ska vara snäll men aldrig så de skadar en själv, ser vissa val jag ev kan göra kommer skada mig mer än jag kan förstå idag pga den bild som finns idag så jag måste bryta mitt mönster, att byta miljö löser int...

Av Ida - 18 mars 2022 16:02

I mitt förra inlägg tog plats och sa detta är jag men jag tror jag glömt den del av bilden , jag måste ju oxå visa hästen vart vi ska och vad jag vill, hur jag gör kan ju den andra omöjligt veta om jag inte tar upp saker, om jag säger de är vår resa ...

Av Ida - 12 mars 2022 20:01


Nu har jag haft en underbar helg, med dans och skidtur och sol. Men jag är besviken på hästen i mitt liv som gång på gång vill göra de den tänker och göra de den är van, jag får inte andrum av att finnas å om jag prioriterar de som är viktigt för mig...

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards