Alla inlägg den 31 maj 2015

Av Ida - 31 maj 2015 23:00

Nu har jag funnit svaret från mitt irvarv jag har hittat en klarhet i vad jag pratade om och varför jag ställde mig alla frågor från förr förra inlägget. Någonstans inne i oss alla finns det denna dröm vi jagar och jagar som vi vill tro på men kommer troligen inte att inträffa för personen som man mött kanske inte är den rätta för de funkar inte på alla nivåer .. antingen blir man sårad av en sak eller så testar man flera gånger om och om igen .. som leder till mer nedständhet än något annat. Man vågar nog inte se sanningen i vit ögat och leta vidare efter en bättre matchning ^^

Nu när jag har förstått detta så känns det lättare att gå vidare och försöka hitta min andra hälf som jag vill dela mitt liv med.

Sov gott alla finisar:D

Av Ida - 31 maj 2015 22:44

Tid, plats och rum .. här och nu finner vi harmoni i sådant så kallat en vardag .. dock känns det alltid som att tiden inte räcker till .. varför gåre så snabbt då man njuter av stunderna som kommer till att bli bäst ... bara för man finner sig där och då man vill att tiden gärna ska stå stilla, den stunden, den glädjen/harmoni man upplever. jag upplever tiden gör oss begränsade och att våra liv blir ofta styrda av denna klocka som tickar .. kan kanske bli en stress för många .. iaf för mig i vissa lägen, men den lär mig oxå att saker och ting tar tid och att man hinner inte mer än de som blir. Tid och planering går hand i hand .. dock önska jag att denna tid inte springer så snabbt. Men som ett fint ordspråk säger: Ett glatt sällskap gör vägen kort ... det är kanske meningen med livet att vi ska finna någon att vandra våra vägar med, så denna resa i vårt liv blir kortare och lättare .. samt finna lyckan och glädjen som kan vara underbar då den får visa sig.

Nu ska jag sova tack å hej för denna fina stund:)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards