Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Ida - 15 januari 2015 10:23

Hej hej hej .. vad ska man säga känner mig ändå inte nöjd ... trodde de inte skulle va så ... om jag ska vara ärlig så betyder han mer än jag trott. Men vet inte riktigt vad jag ska göra ... eller vad man kan göra för man ska veta säkert.. känner en massa som jag vill släppa fram, men något håller emot. Ska man våga tro på drömmar å drömma eller ska man bara tro det är kört .. jag vet att om jag är öppen för drömmarna kan jag skapa dem, men ska man våga ? Vill inte bli nekad bara pga historia men tur man kan skriva nya bättre sidor med tiden. Men känner jag är inte där än men dw kommer.

Igår då vi sa hej då ville jag inte säga hej då. Kramarna jag fick, var en obeskrivlig tacksamhet ja kände, å nå mer som kändes äkta. Nu när jag tänker på just den känslan som kändes bra .. det är svårt att släppa taget om nu det är vad man gör ... eller ska jag skita å skapa min nya dröm ??? Vem vet, jag jobbar på det.

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards