Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Ida - 10 juli 2014 18:30

Tiden går och går .. ibland blir den så fort att man inte kan ana .. men så här års sommartid känns det som att dem är långa. Jag vill den ska gå lagomt fort men som dem brukar säga när den går fort har man kul eller bara helt enkelt för mycket att göra som man själv inte orkar med. Min dans får tiden att susa iväg från mig .. bra att man kan variera vad man gör så inte livet springer ifrån en.

Jag vet inte vad som har pågått de senaste halvåret med mig, men jag tror jag inte är ämnad för att plugga in kunskapen på ett universitet på detta sätt ..jag hoppas jag hittar en bättre lösning .. som min farbror pratade om att det gäller hitta sin väg .. och om man möter ett hinder kan man inte sluta leva för det men från den punkten kan man hitta fler olika lösningar på hur man vill takla problemet/ hindret. Det är bara en själv som vet svaret ..antingen kan man kämpa på där man är eller så ändra riktning och gå om ... det beror inte på vad man gör utan det viktiga är att man själv mår bra och går framåt ..som leder till en utveckling av något slag.

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards