Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ida - 28 juli 2011 21:34

Nu när man jobbar känns det som att tiden är inget som varar den springer halverst iväg .. men å andra sidan e tid pengar å de ju de jag tjänar så nog värt det.... jag är ganska trött å slut efter dagarna och tror jag måsteinföra att dricka lite kaffe så jag vaknar till om kvällarna så jag kan leva livet på någe sätt ... tycker det är slönt å få ha nån ledig dag sådär :)... det som är synd med å jobba är att ingen hör av sig å vill hitta på nå... jag vill ju inte tappa mina kompisar bara för detta .. jag ska försöka skärpa min sida från det hela :)


Att jobba i hemtjänsten är inte så farligt som jag trodde de skulle vara ... det är ett jobb på hög ansvars nivå där man ska kunna anpassa sig efter folk å ta reda på info om vårdtagare å hålla reda på nyklar och hitta över allt och hålla tider. jag tycker jag passar ganska bra  i jobbet och jag vet jag klarar det ... för en vecka sen hade jag en annan uppfattning ...


Från de ena till de andra ... nyss var det ett liv här utan desslike ... ena skrek å andra med, jag orkar inte med sånt.... de e bara BLÄÄ !!!!


Jag längtar till imorgon för då jobbar jag imron bara sen ledig två dagar så åker till min älskling ;)


tack å hej :)




Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards