Alla inlägg under maj 2011

Av Ida - 2 maj 2011 19:58

Jag blir jätte less på mig själv jag har gjort upp en plan vad jag ska göra, men jag kan inte hålla den ...så måste nog sluta planer och göra saker mer spontatn när de gäller läxa annars går det inte ihop ..


Sova sova sova ...förstår inte jag å sova om jag bli blank i huvudet sen ska jag säga nå så kommer sova upp typ nästan varje gång ... knas knas hur kan man vara så knas .. okej inge mer tjoller så hare så länge så får ni läsa mer sen...:P



Av Ida - 1 maj 2011 21:38

fredags var asum :DD jag dansa så jag var över lyckligt ... tack för alla som e så bra på å dansa !! jag hade jätte kul alltså :DDDD!!!!!!!!!


varborg blev med bror min och åt grillat .. sedan på coop forum hittade jag igen en älsklig till mig världens godaste dricka som jag har tydligen för trängt med alla dåliga minnen sen i julas :P men glad jag fann den :D kan berätta att den heter... mer apelsin :)


nu e de skkola imorgon ska stigfa upp tidigt och ducsha och sedan skriva på rapporten i pa arbetet så det blir klart jag säger gonatt om en timme så ....


GodNatt på er sov gott om ni kan :P



Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards