Alla inlägg den 5 juni 2019

Av Ida - 5 juni 2019 23:33

Då va man hemma igen från sthlm och man har hunnit landa. Det är skönt. Jag har yogat och pluggat och mediterat sedan hunnit med att jobba där emellan. Sedan vare student firande för min fina kusin som gått ut skolan idag. Tiden går fort men njuter och stannar upp ikväll i ett härlig bad. Värmande och lugnade.

Jag ska försöka tänka var jag ska komma till och vill upp nå ska säga jag ska göra det. Jag vet att jag kommer till målet då. Släppa bromsen på karusellen och sätta fart är planen. På så forma mitt liv till mitt och ingen annans.. Växa och utväxlas är målet just nu. Tro på mig och jag kan precis som ni de sitter i tanken att tro. Låt inte din rädsla stoppa dig. Det är inte fel att gå sin väg eller göra något nytt eller annorlunda.

Kärlek och styrka har jag, när folk är redo att lyssna så kommer dem. När själen säger hej å vill va med, sträva framåt sätter ni inte emot.. Välkomna det okända och bli bekväm. Bara för att vi människor är vanedjur, kan de va nyttigt att prova å säga ja istället för nej ibland. Känn efter lika så om man har svårt sätta gränser våga säga nej de går inger saker och ting inte är okej. Du vinner bara kraft å styrka genom att bryta dina vanemönster och som i tidigare inlägg din tanke kan du styra genom självmedvetenhet. Hur ser andra mig? Hur ser jag på mig själv? Ska jag trycka på mer eller är de bra? Frågor som kan vara bra att reflektera över.

Ha en fin kväll ska njuta i badet å ha de bra. Ta hand om er!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards