Alla inlägg den 2 juni 2019

Av Ida - 2 juni 2019 23:12

Tänk vad din tanke kan styra, vad är inlärt beteende? Jo man har en tanke nyfiken het man utför en action från det och när du gjort de till räckligt många gånger är det ett vane mönster.. De blir vad vi är. En samling med valda beteende i en klump och man säger de här är jag. Man kan påverka vem van är och vill vara genom att styra sin tanke. Posetivt tankade ger under ibland.. Byt tanke mönster om du tänker negativt du vinner så mycket å får vara lycklig eller ett långt jobbande är värt det.

Vilken helg jag har varit med om. Så underbart att lära sig nya grejer om kropp och själv. Varit med om en eldcermoni, fått Mer yoga kunskap och träning och lärt mig om meditation. Så underbart att leva. Inre glädje glöder i mig och jag kommer inte släcka den, ge mig tid att smälta smöret i järnet så ska det blomma på nya sätt av kost och resan att lära känna sig själv till att växa.

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards