Direktlänk till inlägg 21 februari 2019

all kan va med om

Av Ida - 21 februari 2019 18:44

titta byt åsikter, prata fråga inse, var kommer man? jo frammåt. jag funderar vem är jag eller vill jag vara nu. du kan lita på människor de har inget att göra med de tidigare. jag vet jag kan vara så mycket om jag bara vill. solen katten fisken hej hopp så de man va hur kommer man in och ut. hur kan man finns mod och tid. i mitt huvu snurrar allt och jag måste fundera, vad stoppar mig och vad inte ? jag kan inte leva i kaos längre å nu behövs sunda av så klart. vad för sunda val ska det va? duscha varje dag och se till att du har rena kläder är ju ganska basic och äta frukost samt diska efter du ätit. de e ju en fin början i rutioner. kan vara skönt att bara ha dem så är det lättare att leva upp till. 

sluta dumma du, 
du duger mer än väl,
du duger bättre än bra,
du är helt enkelt superbra, 
du kan din färg och din kanal, 
så vad är de för sak, kom igen då!! 
De är bara att tuta och köra. 

att vara bra eller dålig, att va något i denna värld kan jag tycka är komplext. att gå från någon man liter på till 1000 på till att genom gå massa bråk somleder till seperation för man känner sig inte hörd eller respekterad, var inte lätt.  innnerst inne vet jag har är bra som jag är och tycker om mig så men ändå kommer de stunder som denna då man känner man inte litar på alla  i vardagen till 100 %, där man ifråga sätter kan jag släppa allt här eller inte ? ska ja vara reserverad eller inte ? detta sker helt omedvetet så hur ska man va ? självklart sig själv de kommer man längst med i alla lägen. varför man är sig själv är för annars blir man inte nöjd med val eller saker man träffar på. nu ska ja börja en "ny" början och bara vara jag. jag är bättre än bra bättre än bäst. jag har med mig så mycket och vill ge så mycket jag kan. jag är lycklig och är underbar då ja vill till och med mysig. älskar allt jag upptäckt om livet och vill bara leva. så nu ska du låta dig själv göra det och våga ta för dig lite mer och komma ihåg att du är underbra och älskad precis som du är. om andra säger annat så vet du var dem hör hemma och det är inte med dig  och din tid. 

Älskade gårdagen då jag fixade mig själv och togen en skön dusch efter sjukdoms dagarna som varit och äntligen är man friskare. fixade håret och lite andra grejer som naglar å sånt. som en ny människa ska fortsätta med de bara en jagdag mår man bra av ibland utan måsten. Ett liv med mer kvalite och en gundkant som förgyller vardagen.

Tack å hej 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - Måndag 1 jan 05:59

Hej jag har en nt talat på en tid, nu är det dags. Talet för rosen finns dokumenterat. Nu är det dags för dreamers år. Nu ska det fram dolda kunskaper som du burit på. Dags å skina som solen. Tro på det, lev på det, då blir det verklighet. Så som jag...

Av Ida - 28 juli 2022 22:01

Jag vet inte var jag ska börja idag, en sorg som jag har vetat om länge nu skall komma, har kommit. Min finaste å käraste mormor har börjat sin nya resa och lämnat detta jordeliv. Jag är ännu bedövad av nyheten och kan inte forma varken min tanke om ...

Av Ida - 2 april 2022 10:15

Jag har fått många insikter i veckan, man ska vara snäll men aldrig så de skadar en själv, ser vissa val jag ev kan göra kommer skada mig mer än jag kan förstå idag pga den bild som finns idag så jag måste bryta mitt mönster, att byta miljö löser int...

Av Ida - 18 mars 2022 16:02

I mitt förra inlägg tog plats och sa detta är jag men jag tror jag glömt den del av bilden , jag måste ju oxå visa hästen vart vi ska och vad jag vill, hur jag gör kan ju den andra omöjligt veta om jag inte tar upp saker, om jag säger de är vår resa ...

Av Ida - 12 mars 2022 20:01


Nu har jag haft en underbar helg, med dans och skidtur och sol. Men jag är besviken på hästen i mitt liv som gång på gång vill göra de den tänker och göra de den är van, jag får inte andrum av att finnas å om jag prioriterar de som är viktigt för mig...

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards